Mięta, szydełko i Candy :)

W końcu skończyłam :))))))

Troszkę czasu mi to zajęło, bo dużo mam ostatnio różniastych obowiązków i wolnego czasu coraz mniej ale w końcu skończyłam dziergać aplikacje i uszyłam podusię. 
Aplikacje zrobiłam z bawełny w trzech kolorach: szarym, białym i miętowym :)
W kolorze miętowym jestem ostatnio zakochana po uszy :) Tak bardzo mi się podoba, że aż aż ;) 
hi hi już dawno nie darzyłam tak mocnym uczuciem koloru :) 
Hmm ... ostatnio chyba w liceum kiedy uwielbiałam niebieski. Wtedy, chyba już podświadomie, w pierwszej kolejności podchodziłam do wieszaków z ciuchami w kolorze niebieskim i zauważałam tylko ten kolor,
jakby inne nie istniały ;) na szczęście mi przeszło.

Wracając do miętowe, to szykuję troszkę dodatków do wiosenno-letniej odsłony mojego "salonu", 

Ale to za jakiś czas :) a teraz podusia, którą zrobiłam z myślą o WAS :)
Tyle miłych komentarzy zostawiacie pod moimi postami, tyle inspiracji dają mi Wasze blogi,
tak wiele miłych słów, emocji i pozytywnej energii od Was dostaję
za co chcę Wam

  bardzo podziękować

przygotowując dla Was wiosenną zabawę z miętowo-biało-szarą podusią,
no uściślając poszewką na podusię w roli głównej :)



Zasady zabawy są takie jak zawsze:

1. zostaw komentarz pod tym postem, w którym wyrazisz chęć wzięcia udziału w mojej zabawie,
2. zamieść podlinkowany obrazek na swoim blogu,
3. jeżeli nie prowadzisz bloga dopisz w komentarzu swój adres email,
4. będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz mój blog do blogów, które obserwujesz,
ale oczywiście to nie jest wymógł konieczny :)
5. Zabawę zaczynamy teraz :) a kończymy 26 maja 2013 roku o godzinie 23.59

Serdecznie Was zapraszam 




Kilka słów o pomyśle na taką podusię :)
Motyw "african flower" podpatrzyłam u ANI z blogu Kotbury. Troszkę go przerobiłam i wyszły mi kwadraty, z których zrobiłam aplikację. Kolory wybrałam bardzo subiektywnie, z nadzieją że Wam również się spodobają :)
jak wspomniałam jestem na etapie: LOVEmiętowe

Poniżej zdjęcie etapów powstawania kwadratu.
Może Wam się przyda.


Całuję Was mocno i Dobranoc



Etykiety: , , , ,