21 kwietnia 2013

Mięta, szydełko i Candy :)

W końcu skończyłam :))))))

Troszkę czasu mi to zajęło, bo dużo mam ostatnio różniastych obowiązków i wolnego czasu coraz mniej ale w końcu skończyłam dziergać aplikacje i uszyłam podusię. 
Aplikacje zrobiłam z bawełny w trzech kolorach: szarym, białym i miętowym :)
W kolorze miętowym jestem ostatnio zakochana po uszy :) Tak bardzo mi się podoba, że aż aż ;) 
hi hi już dawno nie darzyłam tak mocnym uczuciem koloru :) 
Hmm ... ostatnio chyba w liceum kiedy uwielbiałam niebieski. Wtedy, chyba już podświadomie, w pierwszej kolejności podchodziłam do wieszaków z ciuchami w kolorze niebieskim i zauważałam tylko ten kolor,
jakby inne nie istniały ;) na szczęście mi przeszło.

Wracając do miętowe, to szykuję troszkę dodatków do wiosenno-letniej odsłony mojego "salonu", 

Ale to za jakiś czas :) a teraz podusia, którą zrobiłam z myślą o WAS :)
Tyle miłych komentarzy zostawiacie pod moimi postami, tyle inspiracji dają mi Wasze blogi,
tak wiele miłych słów, emocji i pozytywnej energii od Was dostaję
za co chcę Wam

  bardzo podziękować

przygotowując dla Was wiosenną zabawę z miętowo-biało-szarą podusią,
no uściślając poszewką na podusię w roli głównej :)



Zasady zabawy są takie jak zawsze:

1. zostaw komentarz pod tym postem, w którym wyrazisz chęć wzięcia udziału w mojej zabawie,
2. zamieść podlinkowany obrazek na swoim blogu,
3. jeżeli nie prowadzisz bloga dopisz w komentarzu swój adres email,
4. będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz mój blog do blogów, które obserwujesz,
ale oczywiście to nie jest wymógł konieczny :)
5. Zabawę zaczynamy teraz :) a kończymy 26 maja 2013 roku o godzinie 23.59

Serdecznie Was zapraszam 




Kilka słów o pomyśle na taką podusię :)
Motyw "african flower" podpatrzyłam u ANI z blogu Kotbury. Troszkę go przerobiłam i wyszły mi kwadraty, z których zrobiłam aplikację. Kolory wybrałam bardzo subiektywnie, z nadzieją że Wam również się spodobają :)
jak wspomniałam jestem na etapie: LOVEmiętowe

Poniżej zdjęcie etapów powstawania kwadratu.
Może Wam się przyda.


Całuję Was mocno i Dobranoc



142 komentarze:

  1. Podusia jest prześliczna!!! Do koloru miętowego przekonałam się dopiero niedawno i powoli wprowadzam go do swojego życia :) dlatego też chętnie ustawiam się w kolejce do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam takie kwiaty, kwadraty, włóczki i podusie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna podusia i ten kolor !
    Oczywiście ustawiam się w kolejce, fajnie byłoby mieć taką w domu :)

    Banerek na blogu : Simple life...

    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusia jest śliczna. Ten motyw kwiatowy już od jakiegoś czasu bardzo mi się podoba i mam w planie go sobie wydziergać.
    Oczywiście jestem chątna na to miętowe cudo:) Może mi sie uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! I wzór i kolor! Zapisuję się:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chcę taka podusię,więc się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety jaka piękna :) zakochałam się :)
    oczywiście staje w kolejce i licze na szczęście :)

    info o zabawie umieściłam na fb :)
    pozdrawiam
    Agnieszka
    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności! Ustawiam się w kolejce.

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też,ja też chcę takie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna podusia- ustawiam się grzecznie w kolejce:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to śliczne! :-) Miętowo cukierkowe! Pomysł świetny i kolorki dobrałaś naprawdę fajnie! :-) Też się skuszę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pieeeekna poducha! Jeeej! Cudo :-D Staje oczywiscie w kolejce i sie nie ruszam :-~D Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zniewalające kolorki. Po prostu śliczna, Chętnie przygarnę.
    Pozdrawiam słonecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!Fantastyczna!
    Zgłaszam się;)
    Pozdrawiam serdecznie
    marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo cudeńko! zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, ależ wyszła Ci idelanie!!:))) Zdolniacha:)*

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpiękniejsza szydełkowa podusia jaką widziałam :)
    Och, żeby tak była moja :)
    Zapisuję się i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    I post in my sidebar...
    helenavs.blogspot.com

    with love,
    Helena_VS
    *)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poducha jest prześliczna....nie przepadam za kolorem mięty ale Ty go zaczarowałaś...ślicznie połączyłaś te kolorki....pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. oczywiście, że się zapisuję - takiej poduszce nie sposób odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest cudna, a kolory bardzo fajnie dobrałaś. Ja kocham pastelowy niebieski a zaraz po nim właśnie miętowy. Chciałabym dIergać na szydełku ale nogdy tego nie opanowałam. Druty a i owszem ale szydełko to czarna magia. Oczywiście ustawiam się w kolejkę. A może zrobisz małe DIY szydełkowe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szydełko to dla mnie czarna magia i raczej wątpię bym kiedykolwiek opanowała tą sztukę. Do tego wykombinowałam sobie projekt 16 - czyli szesnaście różnych poduszek na moim nowym narożniku i Twoja poducha pasowałaby idealnie :)
    Z ogromną przyjemnością się zapisuję i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie nawet ta instrukcja to kosmos, podziwiam zdolności marzy mi się,żeby usiąść obok kogoś takiego jak Ty i się tego nauczyć...a póki co z wielką nadzieją zapisuję się, by wygrać to cudo..., będę zaglądać bo nie znałam Twego bloga:)I oczywiście zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczna ! z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    http://tykajacezegary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Miętóweczki i do tego w kropeczki :o) bardzo ciekawe połączenie, ale ja kocham i miętówki i groszki więc jak by to powiedzieć, hmm, ustawić się w kolejkę powinnam koniecznie, co czynię. I oczywiście czekam z niecierpliwością na rozdanie :o)

    Pozdrawiam i zapraszam od czasu do czasu do mnie
    Ania

    http://sweetdreamsanddots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. z miłą chęcią się przyłączę :),,poducha śliczna!
    dodałam Cię do mojej listy obserwowanych blogów przez blogvin więc nie wiem czy Ci sie wyświetli jako obserwator

    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  28. chcę, chcę, bardzo chcę. Już widzę tą podusię na mojej kanapie. Albo w kuchni. Albo nie - u dziecięcia w pokoju. Gdziekolwiek by nie była wszyscy będą i tak chcieli ją tylko dla siebie. W każdym razie - ja się po piękności zgłaszam - dwoma rękami na raz - emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudne Candy!!! Z chęcią wezmę udział, może mi się poszczęści!!!
    Wynalazłam Cię u Kasieńki Simple Life of Catherine ;)
    Zostaję!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Roza

    OdpowiedzUsuń
  30. Podusia wspaniała i równiutko staję w kolejce. Mam nadzieję na wygraną bo to będzie w moje imieninki:) Trzymam mocno kciuki i pozdrowienia. Podusia tęsknie patrzy na moją sypialnię:)

    OdpowiedzUsuń
  31. o jaaaaa... błagam, niech chociaż raz mi się poszczęści, a wygrana idealna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiekne te podusie: w formie i kolorystyce. Pamietam takie z dziecinstwa, sa naprawde slodkie - powrot do dzieciecej krainy czulosci :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wpraszam się w Twoje progi, bo bardzo mi się u Ciebie podoba:), przejrzałam całego bloga - ma super klimat!!!
    Ustawiam się w kolejeczce, podusia bardzo, ale to bardzo mi się podoba, więc spróbuję...
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna podusia, istne cudo wyczarowałaś :)) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  35. poducha prześliczna i bardzo bym chciała ją przygarnąć, pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo, bardzo chciała bym żeby podusia trafiła do mnie:) Cudna jest. Ustawię się w kolejce i poczekam na szczęście, może się uda.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mięta górą :) Misterna robota - podziwiam Twoje zdolności. Bardzo podoba mi się również zastosowany wzór. Może się uda i to mi dopisze szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna. Ustawiam się w kolejce :)
    link na http://majulkowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. piekne cóz grzech nie skorzystac z takiego cukieraska ustawiona grzecznie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zachwycający cukiereczek:)))Dołączam do ogonka:)Pozdrawiam serdecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta miętowa podusia jest wprost przepiękna, też ostatnimi czasy uwielbiam miętowy kolor :-) Dołączam do udziału w zabawie koniecznie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowna podusia. Ja również zapisuję się w kolejce. Pozdrawiam :-)
    Moj adres e-mail: hanna.majka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. oczarowała mnie!!!
    ta podusia i ten blog, do którego chętnie się dołączam i podlinkowuje!
    gorące pozdrowienia!
    ależ kolory!!! ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna poszewka :-) z chęcią więc ustawiam się po nią w kolejce ;-)

    Urządzam się tutaj: http://nadnarwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Podusia skradła mi serducho :)
    Oczywiście zapisuję się i obserwuję :)
    zycienamisiowo@gmail.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jaka piękna ta poducha, na jej widok buzia śmieje mi się od ucha do ucha już widzę, jak co wieczór do niej się tulę, obiecuje, że będę traktować ją czule :)
    Oczywiście zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Staję w kolejce po miętowe cudo:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękna podusia...i tan kolor !!!
    Ustawiam się więc w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowna! z wewnętrznego przymusu staje po nią w kolejce :)
    Ja niestety do teraz mam takie momenty, w których widzę tylko i wyłącznie jeden kolor, jakby inne w ogóle nie istniały :P Na szczęście kolor ten w moim mniemaniu zmienia się co jakiś czas, tak, że w efekcie mam wiele barw wokół :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj tak pięknego candy nie odpuszczę, o od razu się zapisuję.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  51. podusia jest przepiękna, z chęcią wystartuję w candy aby ją zdobyć

    OdpowiedzUsuń
  52. Poducha absolutnie piękna, jak i inne, które obejrzałam. Ustawiam się z radością do udziału w zabawie, zaraz wklejam baner i blog dodaję do paska u mnie. Zapraszam też do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudna poducha. Po prostu chcę ją mieć :)Może uda mi się ją zdobyć...
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się bardzo, ah jakby pasowała na moją nową kanapkę :)) banerek oczywiście jest na; http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/ Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ach, jaka cudna! Świetnie dobrane kolory. Z miłą chęcią zgłaszam się i ja. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękna poszewka! Biorę udział obwiązkowo! I dodaję bloga do ulubionych, bo podoba mi się co tu prezentujesz :)

    Baner na: http://felt-ribbon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. mamo! nie wierzę!! kilka dni temu oglądałam w necie grafikę i natknęłam się na zdjęcie Twojego cuda szydełkowego... a teraz znów... przez przypadek... z czyjegoś bloga tu weszłam... jakże cudownie byłoby gdyby zdarzył się po raz trzeci magiczny przypadek... i zobaczyłabym podusię na moim fotelu... :)) z taką właśnie nadzieją i przyspieszonym biciem serca zapisuję się!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze mój mail, gdybym to ja była szczęściarą: iluzja72@o2.pl

      Usuń
  58. no nie to jest wręcz bajkowe, nie może mnie tu zabraknąć oczywiście, Zaciskam kciuki, w końcu kiedyś musi się udać :O) . pozdrawiam cie cieplutko piecyk i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowna! Dołączam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Co za cudo! Grzecznie staję w kolejce może mi się poszczęści:-)
    http://pokoikzrozmaitosciami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Poduszka piękna i byłabym przeszczęśliwa, gdyby udało mi się ją wygrać :o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Poduszka jest pięknie wykonana przez Ciebie - masz niezwykły talent do szydełka i do aranżowania scenek, bo na zdjęciu obydwie poduszki tworzą niezwykły klimat :) Marzę o takiej poduszce... może się marzenie spełni :) Pozdrawiam
    /violka http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Podusia jest piekna!
    Bardzo chetnie dopisze sie do kolejki :-)

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. podusia śliczna:)

    paulapearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Poduszka jest cudna, chętnie i ja ją przygarnę :).

    Ja właśnie kupiłam sobie "miętową" sukienkę na komunię :).

    Mam tylko małą prośbę :).
    W razie szczęścia w losowaniu poprosiłabym Cię o poczekanie na mnie :). Niedługo wyjeżdżam na wakacje i wrócę dopiero 2 czerwca.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie ustawiam się w kolejce po takie słodkości. Banerek zamieściłam na http://wkacie-decoupage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się.
    Piękna poduszka i na pewno spodobałaby się mojej córce, bo z myślą właśnie o niej biorę udział w losowaniu :)
    Obserwuję jako: elzbieta24055
    Niestety nie mam bloga.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Elżbieta (e-mail: elzbieta24055@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  68. Słów mi brak :) śliczna. Z przyjemnością się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ładnie dobrane kolory, takie delikatne... Aż się chce przytulić :)
    Panna Pikotka.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ustawię się do kolejki : Pozdrawiam serdecznie !
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękna poduszka :) Zapisuje się do kolejki, jak mi się uda to podaruję ja mojej mamie, lubi takie kolory :)
    Baner u mnie na blogu:
    http://ivi-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudna! Grzecznie stanę w kolejce :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Prześliczna podusia!!! Z przyjemnością wezmę udział w zabawie:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub
    polubienie:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Z przyjemnością wielką dołączam do grona obserwatorów bloga, bo podoba mi się wszystko, co robisz :)
    Pozwolisz, że spróbuje szczęścia w losowaniu?
    Poduszka i pled z babcinych kwadratów marzą mi się od dawna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Witaj! Piękna ta podusia, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Och jak mięta to ja pierwsza bo kocham ten kolor no i ta podusia taka urocza i tak mi dzieciństwo moje przypomina:)Zapraszam też do mnie na Candy jeśli lubisz anioły:)http://nagorzeroze.blogspot.com/2013/05/candycandycandy.html

    OdpowiedzUsuń
  79. Twojego bloga obserwuję już od długiego czasu, ale anonimowo. Także już to zmieniam :D Oczywiście zgłaszam się do konkursu! Cudowne dzieło!

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłaszam się do losowania. Banerek wklejam na bloga http://ogrodbizumad.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie posiadam bloga, ale zaobserwowałam jako Ninomiya Kazunari ^^
    nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękna jest ta podusia w związku z tym z miłą chęcią wezmę udział w zabawie pozdrawiam i zapraszam na mój blog http://stokrotka75.blogspot.com/
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękną poduszkę przygotowałaś na candy! Z przyjemnością staję w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Czuję miętę do mięty. ;) Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Uwielbiam podusie a ta jest cudna. Z przyjemnością się zapisuję
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. cudna z chęcią się ustawię w kolejce licząc na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  88. podusia przecudna ja to mimo ze od jakiegoś czasu szydełko p[osiadam umiem tylko łancuszek robić ... a ta podusia to istny majstersztyk pozdrawiam ciepluteńko i ustawiam się w kolejeczce po cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  89. Z chęcią się nią zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  90. podusia przepiękna :)ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  91. bardzo by mnie ta podusia ucieszyła więc staję w kolejkę :)))

    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  92. zazdroszczę talentu poduszeczka cudna staje i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Z wielką przyjemnością biorę udział :). Obrazek na blogu dodany. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Cud, miód, mięta XD
    Ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam
    Karolina z niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. śliczna ta podusia, chętnie wezmę udział w zabawie, pozdrawiam
    http://marzena100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Przyłączam się i ja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  97. chętnie bardzo się zapisuję! nie mogę się napatrzeć na tą cudną poduszkę.

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudna podusia i super kolorki. Zapisuję się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. Fajne kolorki. Zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  100. Przepiękna poduszka - bardzo chciałabym ją mieć :-). Przybyłam zwabiona podusią, ale zostaję i rozgaszczam się u Ciebie na dobre. Pozdrawiam słonecznie, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  101. Patrząc na zdjęcia tez się zakochałam w miętowym :-) Zapisuję się z przyjemnością i nadzieją. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  102. Przepiękna poduszka z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:)

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo Cię przepraszam, że po raz pierwszy pozostawiam komentarz i od razu biorę udział w Candy. Znalazłam Cię poprzez jeden blog i zachwycił mnie sposób doboru kolorów. Sama dziergam na szydełku ale ograniczam się w kupnie włóczki. Nie jest to moje dominujące zajęcie a na następne przydasie nie mam już po prostu miejsca.
    Cudna podusia więc pozwalam sobie na wzięcie udziału, chociaż patrząc na zainteresowanie, szansę na wygranie mam nikłe.
    Pozdrawiam Cię cieplutko i postaram się częściej do Ciebie zaglądac, chociaż z czasem u mnie kruchutko.
    Paaaa

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  105. Dołączam do tłumu podusiowych wielbicieli ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE
    Obserwuje jako Kolorowy Świat Katarzyny
    Banerek podlinkowany u mnie na
    kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com


    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  107. Ale dłuuuuuga kolejka.
    Staję w niej mimo wszystko, a może mi się poszczęści :)
    Podusia jest przepiękna, kosztowała masę pracy, podziwiam. Uwielbiam hand-made pomimo ciężkiej pracy, bo efekty są -takie jak tu- piorunujące!
    Pozdrawiam
    Ania z Od-nowa rupieci

    OdpowiedzUsuń
  108. Piękna, ustawiam się i ja w kolejce bo podusoa od razu skardłą moje serce!!!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :-)
    Emanuelle***

    OdpowiedzUsuń
  109. Prześliczna, idealna do pokoju mojej córci. mięta mniam....
    Kasia, kat-sar (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  110. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  111. Blog piękny jak i podusia :) podglądaczka Mariola pozdrawia z borów tucholskich

    OdpowiedzUsuń
  112. Z przyjemnością i ja ustawię się w tej długaśnej kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  113. I ja, motyl miętowy, przysiądę cichutko, aby o miętowej podusi pomarzyć. ^^
    Ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  114. Cudeńko!! Gratuluję talentu! :)
    Z chęcią ustawiam się w kolejce i dołączam do grona obserwatorów (madziakudla).
    Banerek dodany na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/
    pozdrswiam :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ale śliczna! Ustawiam się w kolejce i ja:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Zapisuję się:) Pięknie to robisz:) Mnie niestety cierpliwości brak-jak to kiedyś mówiono:szałaput:D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  117. zakochalam sie - a akcja lovemietowe sama mam w glowie i czynach wiec rozumiem calkowicie :)

    pozdrawiam i z checia bede obserwowac dalsze dziela

    OdpowiedzUsuń
  118. Jaka piękna ta poduszka! Nie można przejść obojętnie. Zapisuję się i idę marzyć... :))

    Serdecznie pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  119. rewelacja!!
    Powiem Ci, że i za mną ostatnio mięta chodzi, i to długo :)

    Może i jak spróbuję stanąć w bój o takie słodkości :)
    pozdrawiam ciepło
    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Ustawiam się w kolejce! :)

    mój mail: gogunia3@wp.pl

    obserwuję jako Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  121. Jak widać nie tylko ja poczułam miętę.
    Stoję cierpliwie w tak długaśnej kolejce po tę cudną podusię.
    Chylę czoła Twoim dziergającym rączkom.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Piękna!Choć nie mam szczęścia w candy,to chętnie tu przycupnę i zostanę:))Pozdrawiam Kasiarzynka

    OdpowiedzUsuń
  123. przecudna :) stane do kolejki :) i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Bardzo chętnie wstaję w kolejce po piękną poduszeczkę. Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Uff..zdążyłam! Śliczna podusia. Oczyma wyobraźni widzę ją już w mojej sypialni ;)Zapisuję się i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja wciąż kocham niebieski w lazurowym, turkusowym odcieniu. Jest to niezmiennie mój ulubiony, obok marynistycznych zestawień, kolor lata.
    Miętowy jest znacznie bardziej neutralny.
    Zauroczyło mnie Twoje szydełkowanie i dobór kolorów na podusi.

    Ciepło pozdrawiam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Cudowna podusia! Dołączam do ogonka :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  129. Bardzo piekna odusia, chcialabym taka miec, masz piekny blog,pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  130. Wprawdzie kolejka straaaasznie długa, ale poducha jest tak śliczna, ze grzechem zaniechania byłoby nie ustawić się w kolejce po nią:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  131. Ja też chętnie staję w kolejce! :)
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  132. Uwielbiam miętę, biel i szarości. Podziwiam też staranne wykonanie. Poducha jest śliczna, cieszę się ze zdążyłam ze zgłoszeniem :) bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Z wielką chęcią wezmę udział w candy. Poduszka jest po prostu prześliczna i przez to, że jest robiona własnoręcznie, ma ogromną wartość i jest unikatowa :). Nie prowadzę bloga, więc pozostawiam maila: maggeb94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Cudowności, nie będę oryginalna - moje ulubione kolory, takie kojące!
    obserwuję (kajso1@wp.pl), Krysia

    OdpowiedzUsuń
  135. Cóż...hmm...majstersztyk pod każdym względem! Ciekawe czy ta poduszeczka miałaby jakiś wpływ na to co zrobię...jak ją wygram ?
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Oh chyba mój poprzedni komentarz sie nie zamieścił, jeszcze raz....nie odpuszczę Twojej podusi, musze spróbować szczęścia i ciesze się, że trafiłam do Ciebie:) Pozdrawiam, obserwuje jako isza, banerek na deco-szuflada

    OdpowiedzUsuń
  137. zgłaszam się do kolejki po tą piękną podusię ;)
    baner http://copacabanaa.blogspot.com/
    mam nadzieję, że mimo odległości i innej strefy czasowej zmieściłam się w czasie ;)
    copacabanaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam dopisać, że obserwuję, ale już od dawna ;)

      Usuń
  138. Świetna poducha, właśnie się zabieram za takie kwadraty na pled. Chciałam również skorzystać ze wzoru z kotburykot ale coś mi w nim brakuje, a Twój jest rewelacyjny. Czy w jakiś sposób mogłabyś przybliżyć ilość oczek, słupków itd. w kolejnych rzędach?
    Ciepło pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)