15 marca 2013

Zaklinam wiosnę ...

... niestety bez rezultatów ;(

Za oknem śnieg i mróz, a w duszy wiosna ... ale dlaczego tylko w duszy?
Tak bardzo chciałabym już trochę słońca i ciepełka. Czuję, że dopada mnie zimowe przesilenie :(
dlatego chwytam się każdego promyka słońca wpadającego do mojego domu.

A przy okazji chciałabym pokazać Wam następny kawałek mojego domu.
Tym razem korytarz . Jeden z wielu u nas. Czasem śmieję się, że łączny metraż korytarzy w naszym domu jest większy niż nie jedno mieszkanie. Do tego są długie wąskie i nieustawne, ale jakoś muszę sobie
z nimi radzić i je oswajać ;)

Zapraszam :)













Dziękuję, że do mnie zajrzałyście.

Pozdrawiam cieplutko :)
Marta

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny szary kolorek na ścianie. Dobrze , że u Ciebie chociaż w duszy wiosna:))Tak trzymać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooj w duszy to już mam wiosnę od dawna :) lubię zimę, ale w grudniu no i jeszcze może w styczniu, ale w marcu już nie bardzo :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Ślicznie masz w domku :) Świecznik serce skradł moje serce ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Świecznik, jakiś czas temu, spodobał mi się na zdjęciach u mojej przyjaciółki i niedawno zrobiła mi wielką niespodziankę :) sprezentowała mi taki sam :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się u Ciebie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za odwiedziny i miłe słówko :)

      Usuń
  4. Ładny masz przedpokój.
    Śliczne wiosenne akcenty. Ja walczę z tarcznikami które zaatakowały moją mimozę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powodzenia życzę w walce ze szkodnikami :)

      Usuń
  5. Podpiszę się pod komentarzem Magdy: Bardzo mi się u Ciebie podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie mieszkasz, świeżo i jasno , a ile słońca wpada , och wiosno , gdzie jesteś !!!!! Sliczny świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię kiedy słoneczko gości w moim domu, wtedy zupełnie inaczej się mieszka :) od razu mam więcej energii do działania :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie u Ciebie:-)a ta półka-obraz w ramie rewelacyjna.
    pozdrawiam,
    milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) półeczka to była miłość od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  8. Zaklinanie udane !
    Wiosna u ciebie zagościła hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tylko w domu, bo za oknem prawdziwa zima ;( buuuu

      Usuń
  9. Może i jeden z wielu, ale za to jaki ładny :-) Kolorowo, świeżo i optymistycznie - tego nam teraz trzeba :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj bardzo trzeba mi teraz koloru :) śnieg za oknem cały czas pada i chociaż lubię biel to tak szczerze tęsknię za zielenią traw i kolorowymi kwiatami :(

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)