08 marca 2013

Wspomnienie wczorajszego słońca :)

Witajcie

Dzisiaj u mnie za oknem deszcz, śnieg, wiatr i straszliwy ziąb, aż się z domu nie chce nosa za drzwi wystawiać.
A jeszcze przedwczoraj tak pięknie, wiosennie było. Słoneczko, iście wiosenna temperatura ... dosłownie bajka po długiej zimowej aurze. Niestety pogoda nas tylko rozochociła i schowała, wiosenne ciepełko i słoneczko jeszcze do kieszeni, żebyśmy za dobrze nie mieli ...
szkoda ;(

... ale na szczęście troszeczkę słońca i wiosennych kwiatów, które już niestety zwiędły (jakby współdziałały
z kapryśną pogodą), zaklęłam w zdjęciach :)





Uwielbiam, żonkile :)
są razem z tulipanami na szczycie mojej listy zaklinaczy wiosny i zawsze jako pierwsze goszczą
w moim domu



A jak Wam się widzi zestawienie motywu gwiazdek z wiosennymi kwiatami i kolorami?
Gwiazdy iście Bożonarodzeniowy motyw dekoracyjny, ale moim zdaniem fajnie prezentuje się
nie tylko w święta :)


A na koniec życzę wszystkim moim czytelniczką udanego Święta Kobiet, wielu ciepłych słów
i gestów nie tylko dzisiaj i szybkiego powrotu wiosny, oby już na dobre.


Całuję Was gorąco :)
Marta

22 komentarze:

  1. Piękne bukiety słoneczne !
    Nie zazdroszczę pogody, u nas na szczeście 16 stopni na plusie i słoneczko :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj jak Ci zazdroszczę, ja dzisiaj zmarzłam strasznie jak odbierałam córcię z przedszkola. Brrr bardzo zimno u nas :(

      Usuń
  2. Ja również mam nadzieję, że wiosna szybciutko pojawi się na dobre :) Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również czekam na wiosnę z utęsknieniem :)

      Usuń
  3. Nie tylko u Ciebie okropnie za oknem, ale ponoć nie ma złej pogody , są tylko nieodpowiednie ciuchy i....nastroje:))
    Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet:))

    OdpowiedzUsuń
  4. To mamy tak samo - lubim zonkile i gwiaki nie tylko na świeta:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bukieciki. A ja dostałam mimozę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) znalazłam go na starociach, pomalowałam, przykleiłam literki i tym sposobem zdobi mój korytarzyk :)

      Usuń
  7. piekny akcent wiosny :) i jaki śliczny biały domek :) dziękuję za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  8. Oj jak mi się podoba ten domek z pokoikami, super. zapraszam do mnie i do mojego grona Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  9. Domek...rzeczywiście uroczy :):):)
    Pozdrawiam cieplutko...i wiosennie...wbrew temu co za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i również gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękne żonkile ;-))
    Pozdrawiam,
    Milka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam żonkile, no i tulipany, ale jeszcze w tym roku ich nie kupowałam. Muszę nadrobić ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję Wam za wizytę :)