03 lutego 2013

Kacper już z nami :)

Witajcie po długiej przerwie.
Mam dużo zaległości :) obiecałam Wam pokazać kącik Maluszka jeszcze przed jego urodzeniem,
ale niestety nie zdążyłam. 
Dzisiaj chciałabym tak na szybko przedstawić Wam Kacperka,
a jego kącik pokarzę w tygodniu jak się już troszkę odnajdę w nowych warunkach ;)


Kacperek urodził się 22 stycznia 2013


Jest uroczym małym mężczyzną, który już skradł serca wszystkim kobitką w rodzinie ;)
a szczególnie siostrzyczce :) 


Pozdrawiam i do napisania niebawem :)

PS. przepraszam za jakość zdjęć, ale warunki domowe i aura za oknem niestety
nie sprzyjają zrobieniu ładnych zdjęć.

21 komentarzy:

  1. Gratuluję!!!Sliczne maleństwo.A jak na pierwszym zdjęciu zerka na aparat fotograficzny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULACJE !!!
    Życzę szybkiego odnalezienia się w nowych warunkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem, że to może dziwnie brzmi ... "odnaleźć się w nowych warunkach" ale dla mnie tak to właśnie wygląda :) taki mały człowieczek a tyle uwagi i czasu absorbuje :))) trzeba się tym czasem cieszyć bo maluszek szybko urośnie i nawet nie wiadomo kiedy nie będzie już mamuśki potrzebował ;)

      Usuń
  3. Gratuluję. Niech się zdrowo chowa i daje dużo radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj radości daje bardzo dużo :) dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  4. Śliczne maleństwo :)
    I wszystkiego dobrego Wam życze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci gratuluję i zazdroszczę najmocniej takiego malucha:) Bardzo proszę ucałować Kacpra w piętkę ode mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje:)
    Niech rośnie zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :-) Dziękiję za odwiedziny i życzę dużo zdrówka dla całej Rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Dużo zdrówka przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny ten mężczyzna! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    lepetitka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. serdecznie gratuluję. cudowności masz!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pociechy :) Widać, że siostrzyczka cieszy się z braciszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Troszke pozno ale.. :p szczerze gratuluje :-D cudne dzieciaczki :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)