16 grudnia 2012

Wyniki Świątecznego Candy :)

Witajcie moje Drogie w niedzielne popołudnie :)

Przede wszystkim chciałabym Wam bardzo podziękować, że  tak licznie wzięłyście udział w moim pierwszym Candy. Zgłosiło się 33 uczestniczki i wszystkie spełniły wymagania zabawy.
Jest mi niezmiernie miło z tego powodu :)

No dobrze :) żeby Was już dłużej nie trzymać w niepewności przechodzę do sedna.

Karteczki z Waszymi imionami przygotowane:


Karteczki lądują w maszynie losującej ... ;)


I oto wyniki losowania:


Zwyciężczyni serdecznie gratuluję, a pozostałym Wam życzę powodzenia w następnej zabawie :)

Życzę miłej niedzieli i do zobaczenie niebawem :)
Marta

13 komentarzy:

  1. Super kula. Gratulacje i podziękowania za zabawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo!!
    Pozdrawiam pozostałe uczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, candy było wyjątkowo śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za zabawę :) i gratulacjE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie na wyniki powtórki losowania candy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, że do mnie zajrzałaś i dzięki temu mogłam trafić do Ciebie, Tworzysz cudowne prace, jestem pod dużym wrażeniem. Ja również czasami szyję poduszki , ale do ciebie to mogę się schować. Będę do ciebie zaglądać pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt dla Ciebie i Całej Twojej rodzinki. pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)