01 grudnia 2012

Świąteczne Candy

Moi Drodzy

Wiem, że to już ostatni dzwonek na Candy jeszcze przed Świętami, ale zachęcona
Waszymi "rozdawajkami" postanowiłam również Wam coś ofiarować.

Jeśli spodoba się Wam moja propozycja to zapraszam do zabawy.

Przygotowałam dla Was dwie zawieszki w kształcie gwiazdy
i poszewkę na poduchę w rozmiarze 40x40 z białego lnu z naszytą gwiazdą w biało - czerwoną kratkę.




Dla chętnych zasady zabawy:

Po pierwsze: 
Zostaw komentarz pod tym postem.

Po drugie:
Jeśli prowadzisz bloga to umieść poniższe zdjęcie na swoim blogu z "odsyłaczem" do tego postu.
Będzie mi również niezmiernie miło jak zostaniecie obserwatorkami mojego blogu,
ale to nie jest wymóg do udziału w Zabawie.




Po trzecie:
jeżeli nie masz bloga to dołącz swój adres email do komentarza i dodaj Moje Little Dreams
do ulubionych na Facebook'u

Zabawa trwa od dziś do 15.XII do godz.12.00
(krótko, ale chciałabym aby nagroda dotarła do zwycięzcy jeszcze przed Świętami)

Zapraszam serdecznie


39 komentarzy:

  1. z wielką chęcią zapiszę się na Twoje candy:) prezenty cudne:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się zapisuję, bo rzeczy super są;)
    aggie171@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuje się!
    cudne :)
    śliczne na prawdę!

    OdpowiedzUsuń
  4. ustawiam sie w kolejce... sliczne prezenty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze chętna na takie poszeweczki i gwiazdeczki:)pozdrawiam cieplo;)może szczęście ie do mnie usmiechnie:0 a przy okazji zapraszam również na candy świąteczne do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. nie moge znaleź panelku ktorzy obserwuja twoj blog;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie cudowności :)
    oczywiście ustawiam sie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam serdecznie,
    ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wpisuję się na listę ;)
    rzeczy piękne!! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli pozwolisz,to dołączę do osób,które czytają Twój blog,ponieważ,czytając Twój komentarz dotyczący Mikołajek,zrozumiałam,że mamy jedną najważniejszą rzecz w moim życiu wspólną-książki!!Pięknie opisałaś książki jako Twoje prezenty,ja miałam identyczne wspomnienia.I oczywiście zapraszam do siebie...będziesz mogła zobaczyć ile mam książek.Oprócz tego raz na jakiś czas piszę o moich książkowych inspiracjach.Serdecznie zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pozwolę :) jest mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  11. I zapomniałam....oczywiście dołączam do Twojego candy,bo jest urocze...

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią się przyłączę.
    Little Dreams polubiony, jako Cleo-inspire.
    mój e-mail mp.new@wp.pl
    blog - http://cleo-inspire.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja też chcę!!!!ustawiam się grzecznie w kolejce, może mi szczęście dopisze???ta podusia jest przecudna...pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się na candy z przyjemnością, piekne candy, bardzo mi się podoba, w takim stylu jak lubię :-) Oczywiście chętnie obserwuję. Pozdrawiam i zapraszam również na moje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje sie na Candy :)

    banerek na blogu www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    Kinga,

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią zapisuję się na sliczne Candy :)
    Banerek na blogu: simple life of Catherine :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne prezenty przygotowałaś, więc nie sposób, żebym się nie dołączyła z nadzieją na nie:)
    Pozwoliłam sobie dołączyć do obserwatorów- zachwyciły mnie Twoje poduchy i zamierzam podglądać, co jeszcze pięknego wyczarujesz:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Banerek na blogu przeplatanekolorami.blogspot.com - zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. W świątecznych dekoracjach u Ciebie jest magia świąt, której tak bardzo się już pragnie. To bardzo miłe, że chcesz kogoś obdarować, aby i ta osoba poczuła i zobaczyła ciepło nadchodzących świąt. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezenty sa cudne i w takich cudnych bardzo świątecznych kolorach, zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się i ja:)
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję bloga i lubię na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownosci, ustawiam sie i ja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduszka jest przepiękna i przypominać będzie o okresie świątecznym nie tylko w Święta ale przez cały rok :) Gwiazdki powiesiłabym jako zawieszki do okna :) Niebanalne ozdoby tutaj się znalazły i dlatego z ogromna przyjemnościa się zapisuję i czekam z niecierpliwością na wyniki :)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne. Powiem więcej - bardzo śliczne:)
    Lubię czerwienie, więc jak dla mnie candy idealne. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też ustawiam się w kolejce:) Piękny świąteczny zestaw!!!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na zabawę do mnie. Zapisy do dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku śliczne! idealne do mojego nowego pokoiku ;)
    Jestem blogerką od dzisiaj i niestety jeszcze nie wiem jak wstawić baner. Dlatego dodałam link w pasku bocznym :) i oczywiście do obserwatorów jako toossieek
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    http://ksiazki-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  29. O Matko!!!
    Ta podusia byłaby idealna do mojego świątecznego kompletu poszewek:))
    Staję do kolejki , może się uda:))

    OdpowiedzUsuń
  30. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    facebook : like: sabo ev
    I am follower
    I post in my side
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  31. z chęcią się dopisze na koniuszku
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się i będę czekała rozstrzygnięcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chcę, ja chcę !!! Podusia śliczna i kolorki 'moje'... pasowałaby mi bardzo :)) a z szyciem to u mnie kiepsko :(
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadziję, żę zdążyłam . Właśnie dołączyłam do obserwatorów i przeglądam bloga a tu prosze niespodzianka od razu na dzień doby cukieraski::) Mam nadziję, że mam jakieś szanse, bo bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gwiazda i poszewka są rewelacyjne, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja niestety nie zdążyłam............trudno i tak zostaję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się bardzo że trafiłam do Ciebie, bo piękne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładnie wykonane podusie ,będę tutaj często zaglądać
    Aga nowa na blogu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)