19 listopada 2012

Tulipany w listopadzie :)

Witajcie

Pomyślicie, że zwariowałam :) ...

... ale dziś był tak piękny, słoneczny i ciepły dzień, że nie była w stanie się powstrzymać.
Z samego rana wyszłam z domu. Wydawało mi się, że mam tyle spraw do załatwienia (jak to u mnie
w poniedziałki bywa), że nie będę miała już czasu na żadne przyjemności. A tu proszę bardzo miłe zaskoczenie. Szybko uwinęłam się ze swoimi sprawami i miałam chwilkę, nawet dłuższą chwilkę dla siebie. Więc postanowiłam pochodzić po mieście. Przechodząc koło kwiaciarni tak bardzo mnie zaczarowały,
że musiałam je mieć :) chociaż parę różowiutkich, pachnących tulipanów ...


... i proszę oto w listopadzie mój dom zdobią tulipany :)



i w ogóle nie przeszkadzał mi fakt, że całe popołudnie szyłam Bożonarodzeniowe dekoracje.
Nawet nie wiecie ile dzisiejszy spacer i powiew wiosny dzięki kilku małym tulipanom dały mi
energii do pracy.



Pozdrawiam Was cieplutko
Marta

5 komentarzy:

  1. Podoba mi sie połączenie tulipanow i świątecznych gwiazdek :-) a jesli chodzi o tulipanow to na te kwiaty każda pora roku jest ok! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te gwiazdeczki są śliczne. Od razu czuć świąteczny klimat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. tulipany cudne!jakoś trzebą tą listopadową aurę zaczarować:) no i te gwaidki też przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdki śliczne, a tulipanki tez chciałam kupić wczoraj w Biedronce, ale po ostatnich doświadczeniach z różyczkami z owej "B" odechciało mi się. Stawiam na sprawdzoną kwiaciarnię :)
    Lece na Twój drugi blog ponieważ ostatnio spodobała mi się okrągła podusia ......
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tulipanki też niestety nie cieszyły nas długo swoim urokiem, ale chociaż tych kilka chwil :) bardzo mi miło, że spodobała Ci się moje moja poducha :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wizytę :)