18 października 2012

Powitanie :)

Witam Was bardzo serdecznie,

dopiero zaczynam moją przygodę z pisaniem bloga i muszę się Wam szczerze przyznać, że troszkę się denerwuję. Już od dłuższego czasu śledzę piękne blogi pisane przez Was i to Wy jesteście dla mnie inspiracją i dzięki Wam zdecydowałam się podzielić swoją pasją a tak naprawdę życiem. Jestem Wam bardzo wdzięczna. Mam nadzieję, że i moje słowa, zdjęcia ... mój kawałek świata przypadnie Wam go gustu.

Mam na imię Marta i wraz z rodziną mieszkam w niewielkiej wiosce koło Głogowa.
Tu odnalazłam szczęście i swoje miejsce na ziemi.  Jestem mamą pięcioletniej Kasi, która jest niesamowitą, wesołą dziewczynką o bardzo wyrazistym charakterku :) 


 Niedługo też przyjdzie na świat Kasi braciszek i wszyscy bardzo czekamy na jego narodziny.

Dom, w którym mieszkamy jest domem rodzinnym mojego męża Radka. Od kilku lat powoli "oswajamy" go i nadajemy mu wyglądu i klimatu, w którym czujemy się najlepiej. W trakcie zabiegów upiększających ;) odkryłam wielką miłość do wszelkiego rodzaju poduch, poduszek, poduszeczek ... według mnie są one najbardziej wdzięczną ozdobą naszych kątów. Jestem pod ich wielkim urokiem, a od czasu kiedy zajęłam się tworzeniem wzorów i szyciem poduch odkryłam jak wiele mogą mieć form i kształtów i z jak wielu różnych materiałów mogą być tworzone. Właściwie nie ma tu żadnych granic...
Poduchy właściwie zawładnęły moim światem i są dla mnie czymś więcej niż dekoracją ... są pasją i sposobem na życie i tym między innymi chciałam bym się z Wami podzielić :)

Zapraszam do mojego świata pełnego poduch :)



7 komentarzy:

  1. Ooooo to jesteśmy prawie sąsiadkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Też jestem początkująca w świecie blogerów :) Robisz piękne poduchy, bardzo mi się podobają. Będę częściej do Ciebie zaglądać. Życzę powodzenia i pozdrawiam Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam na Twój powitalny post i przeczytałam, że mieszkasz koło Głogowa. Bardzo mnie zaciekawiło gdzie, bo znam te tereny (kiedys mieszkałam w Głogowie przez 6 lat) i z rozrzewnieniem wspominam tamte czasy). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Marto,
    nie wiem jak to się stało że dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga, ale strasznie się ucieszyłam że właśnie dziś jest pierwsza rocznica jego prowadzenia. Serdecznie gratuluję i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zaczęłaś przygodę z blogowaniem w moje urodziny :) Powodzenia
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wizytę :)